تلفن ثابت سازمانی

مگافون به صورت شماره های 8 رقمی و با پیش شماره 9109 ارائه می شود که چهار رقم بعدی توسط مشتری قابل انتخاب خواهد بود.

با بهره گیری از این سرویس، مشکلاتی نظیر جابجایی خط تلفن به دلیل تغییر محل به طور کامل از بین خواهد رفت و کاربران سازمانی و خانگی میتوانند فارغ از اینکه جابجایی فیزیکی محل کار و منزل داشته اند، شماره خود را به هر نقطه که مورد نظرشان است انتقال دهند.

همچنین مگافون، این امکان را می‌دهد که مشتریان با استفاده از خط تلفن اینترنتی، نامبرینگ اختصاصی خود را نیز داشته باشند

سرویس تلفن ثابت سازمانی (VoIP)، راهکار جامع ارتباطی بر بستر اینترنت و IP است که بر پایه زیرساخت‌های امن و مبتنی بر فناوری سیپ‌ترانک (SIP Trunk) بنا شده است. آکو فناوران این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر اینترنت و با پروتکلVoIP برقرار کنند و با هر شماره تلفنی در ایران و جهان تماس گرفته و از کیفیت بالای مکالمات لذت ببرند. با بهره‌گیری از سرویس تلفن مبتنی بر اینترنت، بخش بزرگی از هزینه‌های ارتباطات سازمان‌ها کاهش می‌یابد و امکانات متعدد و ویژگی‌هایی نظیر مقیاس‌پذیری، مالکیت دائمی، جابه‌جایی آسان و یکپارچگی تمامی ابزارهای ارتباطی در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

image
مرکز تماس ابری

تلفن ابری (Hosted PBX)، هر آن‌چه که برای مدیریت متمایز مرکز تماس مورد نیاز است را در اختیار مدیران قرار می‌دهد و به واسطه عدم نیاز به زیرساخت‌های تلفن سازمانی از جمله سرور فیزیکی ، هزینه‌های مدیریت مرکز تماس را به‌شکل موثری کنترل می‌کند. افزون‌بر این، تکنولوژی ابری (cloud) به کسب‌وکارها کمک می‌کند که با توسعه فعالیت بتوانند ظرفیت خط تلفن ابری را به‌صورت نامحدود و در کم‌ترین زمان افزایش دهند.

بدون مرز

تماس با هر شماره داخل و یا خارج از کشور بدون محدودیت و فارغ از اپراتور همیشگی قابلیت انتقال و جابجایی در هر نقطه از کشور بدون تغییر در شماره، در واقع صاحب همیشگی خط خود هستید

همراه

بهره مندی از پشتیبانی خدمات در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز

مقرون به صرفه

تعرفه های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای مکالمات برون شبکه ای و از همه مهمتر، مکالمات داخل شبکه ای رایگان

متناسب با تکنولوژی های روز

داشتن اپلیکیشن اختصاصی ایکسفون به همراه ویژگی های منحصربفرد و استفاده از امکاناتی مانند call forwarding ,call conference

بی انتها

قابلیت برقراری تماس بدون مصرف حجم ترافیکی و ارائه شماره تلفن به تعداد مورد نیاز بدون محدودیت

  • آیا امکان ارائه یک شماره در سراسر کشور وجود دارد؟

    بله، سرویس سازمانی قابلیت ارائه سرشماره کشوری در همه استان‌های کشور را دارد.

  • هزینه‌های سرویس شامل چه مواردی می‌شود؟

    هزینه‌ی مربوط به کانال‌ها و شماره‌ها تنها یک بار برای استفاده‌ دائمی، از مشترک دریافت می‌شود و تنها هزینه‌ای که با توجه به نیاز هر مشترک پرداخت می‌شود، اعتبار مکالمه است.

  • آیا امکان افزایش تعداد تماس‌های هم‌زمان برای سازمان‌ها وجود دارد؟

    بله از ۱ تا ۶۰ کانال وردی امکان افزایش وجود دارد

  • سیپ‌ ترانک (SIP TRUNK) چیست و چه مزایایی دارد؟

    سیپ ترانک(SIP TRUNK) پروتکل جایگزینی برای خطوط تلفن آنالوگ یا خطوط E1 است. با استفاده از این فناوری می‌توان از حداقل ۵ تا تعداد نامحدود (بر اساس نیاز مشتری) تماس هم‌زمان بر روی یک شماره تلفن برقرار یا دریافت کرد. این تماس‌ها می‌توانند به دستگاه PBX سازمان‌ها متصل شوند تا سازمان بتواند تماس‌های داخلی، خارجی و حتی تماس‌های بین‌المللی خود را بر بستر شبکه برقرار کند. در صورت وجود دستگاه PBX در سازمان، شاتل می‌تواند بر روی همان سیستم و بدون محدودیت در تعداد تماس هم‌زمان، سرویس سازمانی را به کمک این فناوری ارائه کند.

  • آیا قابلیت جابه‌جایی شماره در صورت تغییر مکان شرکت وجود دارد؟

    بله. با توجه به امکان ارائه سرویس روی بسترهای مختلف مانند وایرلس، DSL و فیبر، قابلیت جابه‌جایی سرویس در سراسر استان و با سنجش شرایط، در مناطق جغرافیایی گوناگون وجود دارد. در صورت جابه‌جایی، کافی‌ست موقعیت جغرافیایی جدید به واحد فروش اعلام شود.

  • خدمات پشتیبانی فنی از سرویس سازمانی به چه شکل خواهد بود؟

    خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی سرویس سازمانی در تمام روزهای سال و در همه ساعات شبانه‌روز به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. تنها کافی‌ست با شماره‌های 91003010 تماس گرفته یا تیکت ارسال کنید.

  • خدمات پشتیبانی فنی از سرویس سازمانی به چه شکل خواهد بود؟

    بله، قابلیت دریافت هم‌زمان چند سرویس روی یک بستر وجود دارد. برای مثال امکان دریافت هم‌زمان پهنای باند اختصاصی و سازمانی روی یک بستر و تنها با پرداخت یک بار هزینه تجهیزات امکان‌پذیر است.

  • آیا می‌توان از سیپ ترانک در مرکز تماس‌های IP استفاده کرد؟

    بله، از این سرویس می‌توان هم در مرکز تماس‌های سخت‌افزاری مبتنی بر IP و هم در مرکز تماس‌های نرم‌افزاری تحت شبکه مانند Asterisk، Issabel و … استفاده کرد.

  • مرکز تلفن ویپ (VoIP) چیست و چطور کار می‌کند؟

    مرکز تلفن در سازمان‌ها، به دستگاه یا مجموعه تجهیزاتی گفته می‌شود که مهم‌ترین وظیفه آن‌ها مدیریت و اشتراک‌گذاری خطوط ورودی و خروجی برای کاربران و ایجاد یک ارتباط داخلی بین آن‌ها است. تاکنون مراکز تلفن در انواع گوناگون و با امکانات متنوعی عرضه شده‌اند و جدیدترین نسل آن‌ها، مراکز تلفن تحت شبکه یا VoIP (Voice over IP) است.

    ویژگی بارز VoIP، استفاده از بستر شبکه برای انتقال صدا است. این ویژگی محدودیت‌های نسل‌های پیشین مراکز تلفن را به میزان بسیار زیادی کاهش داده است؛ تا آنجا که امروزه می‌توان برای هر میزان توسعه، اتصال به هر نقطه‌ای از جهان و پیاده‌سازی ویژگی‌های متنوع، از این تکنولوژی استفاده کرد.

مزیت‌های تلفن ثابت سازمانی

  • رفع محدودیت‌های مراکز مخابراتی در ارائه خط تلفن
  • مالکیت دائمی و قابلیت جابه‌جایی خط بدون تغییر شماره
  • تعرفه‌های اقتصادی برای انواع مکالمات برون شبکه‌ای
  • مکالمه رایگان درون شبکه‌ای امکان مکالمه با استفاده از اپلیکیشن موبایل
  • امکاناتی نظیر تماس کنفرانسی، بازگشت تماس و انتقال تماس‌ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

روش‌های استفاده

1

استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن

2

استفاده از تلفن های آنالوگ

3

استفاده از IP-Phone

لزوم استفاده از سرویس تلفن : استفاده از یکی از سرویس های شرکت آکوفناوران
#قیمت خط تلفن اینترنتی #خرید تلفن اینترنتی #خرید خط تلفن ثابت اینترنتی #تلفن ثابت اینترنتی
#تلفن اینترنتی #sip trunk #سیپ ترانک #تلفن ابری
#گوشی تلفن ویپ #آی پی فون #تلفن تحت شبکه #IP Phone
#تلفن VoIP #تلفن سیپ #سیپ فون #SIP Phone